Στα τεκμήρια της ενότητας Αγωνιστικές εκδηλώσεις, ΕΛΠΑ η έρευνα DRIVE & ΜΟΤΟ που ακολουθούν, ο αναγνώστης έχει τη δυνατότητα να δει και να διαβάσει την έρευνα του Μιχάλη Αρβανιτόπουλου, για λογαριασμό των περιοδικών DRIVE και ΜΟΤΟ, σχετικά με την ΕΛΠΑ και τα πεπραγμένα της στην κατασκευή πίστας. Της ΕΛΠΑ που τόσο ταλαιπώρησε το μηχανοκίνητο αθλητισμό. Η παρουσίασή της γίνεται σε τρία πολυσέλιδα δημοσιεύματα στο περιοδικό ΜΟΤΟ.
Η εν λόγω έρευνα παρουσιάζει ενδιαφέρον όχι μόνο γιατί αποδεικνύει τη διαχρονική ολιγωρία της Διοίκησης σε οικονομικούς ελέγχους οργανισμών όπως η ΕΛΠΑ, αλλά γιατί, ταυτόχρονα, έκλεινε τα μάτια στην πραγματικότητα. Αυτή ακριβώς την πραγματικότητα και τα αποτελέσματά της περιγράφει στα 1996 ο Μ. Αρβανιτόπουλος και συνοπτικά ο Χ. Χατζάρας για την υπόθεση ΕΛΠΑ-Ελληνική Πίστα, γράφοντας ότι: «…Μόνο και μόνο ότι μια Εθνική Λέσχη μέσα σε 72 χρόνια ζωής δεν κατάφερε να φτιάξει ούτε ένα υποτυπώδες, έστω όχι διεθνών προδιαγραφών, αυτοκινητοδρόμιο, θα αρκούσε σαν Η ομολογία της αποτυχίας»[1].
Χρονολογικά τελευταίο δημοσίευμα είναι της εφημερίδας των Συντακτών τον Σεπτέμβριο του 2016. Με τη σειρά του ο δημοσιογράφος Κώστας Ζαφειρόπουλος αναδεικνύει και μια άλλη πτυχή των οικονομικών σκανδάλων της ΕΛΠΑ, αυτό της προστασίας από τη Διοίκηση όσων κρατικοδίαιτων οργανισμών παρανομούν, προκαλώντας δυσθεώρητες ζημίες στον κρατικό προϋπολογισμό και διαφυγόντα κέρδη στα ασφαλιστικά ταμεία.
Πως αλλιώς να δικαιολογηθεί ότι πολλά από αυτά που αναφέρονται στο ρεπορτάζ είχαν αποκαλυφθεί ήδη προ εικοσαετίας από την εν λόγω έρευνα του Μιχάλη Αρβανιτόπουλου;
Άγγελος Σινάνης
[1] Χ. Χατζάρας, «Ημερολόγιο Καταστρώματος», περ. ΜΟΤΟ τ.163 Δεκ (1996) 10.
